fredag 1 juli 2011

Ett litet test

Hej! Detta är alltså mitt första inlägg i min nygamla blogg. Ni förstår, jag hade nämligen en blogg innan men då nästan inga läste den tröttnade jag ganska fort. Såhär i efterhand har jag kommit på att det kanske berodde på att jag inte hade Facebook vid det tillfället, och vem vet, om man gör reklam för den där kanske några stackars krakar vill läsa vad jag har att säga.

Detta är alltså ett litet test, därav rubriken. Jag testar dels mig själv, om detta verkligen är något för mig, men jag testar också dig som läsare för att se om du vill läsa min blogg. Och självklart vill jag ha synpunkter på vad jag skriver, det är det som får en att utvecklas!

Nu kan man väl ändå kalla denna blogg för startad. Ibland kommer jag att skriva långt, ibland lite kortare. Jag är ofta ganska intensiv i mina intressen; om jag har fastnat för något går jag in för det med 110 %, därför kommer ämnena antagligen att skifta väldigt. Det får ni leva med.

Har även en liten idé om att jag vid varje inlägg ska ha en hiss och en diss. Eller ett plus och ett minus. Eller ett hurra och ett bu. Jag vet inte vad jag ska kalla det än, men här kommer dagens i alla fall.

+ Köpte ett par trevliga jeansshorts på H&M idag.
- Öh... inget?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar